keskiviikko 1. huhtikuuta 2020

Etätehtävä 1.4

Työkavereille ja asiakkaille puhuminen ja jos tavarat ovat tallella eikä hukassa niin työ päivästä tulee parempi . Välillä ryhtini on huono ja kärsin sen takia kelkäkivuista. Koulussa on satulatuoleja ja ne auttavat selkää pysymään hyvässä ryhdissä.

Kun minua stressaa jokin asia, niin koitan hoitaa sen enkä jätä sitä myöhemmäksi. Sekin auttaa, että ajattelee jotain muuta tai lähtee kävelylle. Stressin aiheesta puhuminen helpottaa. Itseäni ei ahdista koskaan. Olen enemmän stressaaja tyyppiä. Lepääminen on paras tapa itselleni, jos olen poikki. Kävely ja juokeminenkin auttavat, mutta ei niin hyvin. Stressin vähentäminen olisi minulle hyväksi ja muutenkin voisin hoitaa asiat niin, että ei syntyisi turhaa stressiä. En kuormita itseäni tällähetkellä, koska se tuo huonoa mieltä. Huonot kaveri suhteet olen karsinut pois elämästäni, sillä se kuormittava mieltäni paljon. Voisin ajatella positiivisemmin asiat enkä ajatella aina pahinta.

Istumisen vastapainoksi kävely tekee hyvää, jos olen istunut koko päivän. Muutenkin edes pieni jaloillelu on hyväksi. Olkapäiden tai niskan hierominen tai rentouttaminen auttaa itseäni lievittämään niissä syntyviä kipuja. Lihasten vahvistaminen auttaa jaksamaan ja silloin ne pysyvät hyvässä kunnossa ja vetreinä. Eri nivelten liikuttaminen pitää ne vetreinä. Nivelet kannattaa pitää lämpimänä ettei myöhemmin kärsi siitä. Voisin itse liikkua enemmän, jotta lihakset saisivat vahvistua. Nilkkojen peittäminen pitkävartisilla sukilla tai pitkävartisilla kengillä auttaisi itseäni pitämään nilkan lämpiminä. Liikunta auttaisi jaksamaan paremmin sekä raitis ilma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiakastilaisuuden järjestäminen 22.5.2020

                                                                             A) B) 1. Tämän hetken muotiin kuuluu leveälahke...