keskiviikko 20. toukokuuta 2020

AmiStyle tehtävä 20.5.2020

                                                Amiksen ensimmäinen vuosi

Ammatillise opinnot ovat menneet minulla hyvin. Kaikista kivointa on hiustenvärjäys ja olen mielestäni siinä kohtuullisen hyvä. Tietysti siinä on vielä parantamisen varaa. Tasausleikkausta saksilla voisin vielä harjoitella lisää.
Minun ammatti-identiteettini on muttunut rohkeammaksi ja olen paljon avoimempi. Otan muut huomioon ja osaan tehdä hyvin erilaisia hiustenleikkauksia. Värjäykset ja lettikampaukset osaan kohtuullisen hyvin. Osaan tervehtiä asiakkaita ja osaan varata heille ajan tai peruuttaa ajan. Olen löytänyt four reasons merkin ja se on kiinnostava, sillä en ole kuullut siitä aikaisemmin. Uuden raidoitustekniikan olen löytänyt nimeltä balayage raidat, mutta en ole kokeillut sitä itse.
Leikkaan usein koulun ulkopuolella kavereitteni hiuksia. Saatan joskus värjäillä myös kavereiden hiuksia.


Savivaalennus on hiusten hellävaraisempi ja ekologisempi ...
Raidoitus tekniikka
Leikkaushommia
Tasausleikkaus



Tasausleikkauksessa ja raitojen tekemisessä haluaisin onnistua hyvin.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiakastilaisuuden järjestäminen 22.5.2020

                                                                             A) B) 1. Tämän hetken muotiin kuuluu leveälahke...