tiistai 7. tammikuuta 2020
A) liiketilan suunnittelu ja visuaalinen markkinointi (Parityö)
Meidän mielestä liiketila on trendikään ja modernin yhdistelmä, sillä liikkeessä on pelkistettyjä sävyjä ja se on avara sekä persoonalliset tuolit.
Liikkeessä on laitettu esille värikkäitä pulloja, peilejä on käytetty tilavuuden laajentamiseen, koska liiketila on pieni. Liikkessä on käytetty sisustukseen tummia sävyjä.
Nuoria/aikuisia, koska liiketila haluaa kohdentaa mainontansa nuoriin ja aikuisiin.
Liiken palveluihin kuuluu trendikkäät hiustenvärjäykset ja modernit leikkaukset. Liike seuraa muotia ja trendejä. Liikkeessä tehdään paljon moderneja kampauksia. Myös miesten hiuksiin trendikkäät leikkaukset.
Olemme visuaalisia ja tämä liiketila miellytti silmäämme sen raikkaudella, trendikkyylellä ja sillä, että pieneen liiketilaan on saatu avara parturi-kampaamo.
Tekijät: Olivia ja Anni
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Asiakastilaisuuden järjestäminen 22.5.2020
A) B) 1. Tämän hetken muotiin kuuluu leveälahke...
-
Aluksi katsoimme värikartasta oikeat värit. Valitsimme vaalennusaineeksi Oxycur Platinan ja hapetteeksi 6% topchic, koska tummaa tyveä piti ...
-
Tein rautakampauksen asiakkaalle. Aloitin harjaamalla häenen hiuksensa ja analysoimalla hänen hiuspohjaansa. Siirryimme pesupaikalle ja pe...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti